måndag 30 maj 2011

Trött

Jag har dragit på mig en halsfluss som gör mig för trött att ens orka sticka, fy så jobbigt. Orkar egentligen inte blogga heller, men jag måste tipsa om att man till och med imorgon kan beställa Jamieson & Smiths shetlandsull fraktfritt. Själv har jag inte provat det, men jag har försökt beställa lite så här i feberdimmorna.

DSCN6489

En favoritdesigner, Kate Davies, har lovprisat detta garn minns jag, om du inte läser hennes blogg så kolla in den här. Själv har jag nu börjat sticka hennes design Caller Herrin (bild ovan), och koftan Deco står också högt på min lista.

2 kommentarer:

  1. Snygga färger du valt till mössan.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre nu och att du kunnat njuta av det härliga vädret.Färgerna ser helt underbara ut tillsammans. Kommer bli finfint!

    SvaraRadera